Asunto:(cav) FW: SOLO PIDELE Y DIOS TE DARA
Fecha:Miercoles, 8 de Julio, 2009  10:49:28 (-0500)
Autor:emilio pezo minaya <julianpetrukio9 @.......com>

From: sepaciente_12@hotmail.

Un mejor amigo es como un trebol de cuatro hojas, dificil de encontrar, pero suerte es tenerlo...

¡CREE Y SE CUMPLIRA!  HOY LO HE LEIDO

Windows Live Hotmail now works up to 70% faster. Sign up today.

Color coding for safety: Windows Live Hotmail alerts you to suspicious email. Sign up today.

Get 5 GB of storage with Windows Live Hotmail. Sign up today.

[Adjunto no mostrado: application/octet-stream ]