Asunto:(cav) Bajar Videos y otros problemitas...
Fecha:Lunes, 30 de Julio, 2007  21:00:35 (-0300)
Autor:Nelson Guizzo <nelson22 @.....com>

Estimados, les envio otra pagina donde se puede bajar también los
videos de Youtube u otros, y ya le pueden dar el formato de video que
necesitan para  verlo en vuestro pc...

Aqui abajo les agrego unos links -que estan dentro de esa pagina-,
en donde pueden bajar los codec por ejemplo para problemas como
el de Izcandi y otros compañeros, que no puede ver los videos AVI.

Saludos

Nelson

About this service:

This service allows you convert a Flash Video / FLV file (YouTube's videos,etc) to MPEG4 (AVI/MOV/MP4/MP3/3GP) file online. It is using a compressed domain transcoder technology ( outline in Japanese). It converts FLV to MPEG4 faster and less lossy than a typical transcoder.

When you submit an url, it will download and convert to the video format. Then you can download the converted file.

FLV to MPEG4 Conveter engine is now OpenSource. You can download the source code via subversion: http://sourceforge.net/svn/?group_id=183657

Izcandi: For Windows users: Please install DivX to play DivX AVI. Download DivX Now!