Asunto:[ICG] La grafologia, al servei de les persones
Fecha:Lunes, 15 de Julio, 2013  20:23:04 (+0200)
Autor:Mariluz Puente Balsells <mariluz.puente @...cat>

F327456C6C5C47B89BD14CA32A43D471@UsuarioPC

Telf: 93 581 71 77 / 70 42 / 71 91

http://www.grafologiauniversitaria.com/

Felicitem a la nostra companya, Ana López, titulada per la UAB, pel ressò que ha tingut la seva feina a la prensa escrita.

anna.jpg

La grafologia, al servei de les persones

El gabinet +grafo, especialitzat en grafopsicologia infantil, ajuda nens i joves disgràfics a reeducar l'escriptura, a Vilanova i la Geltrú

Llegir la noticia: http://www.elpuntavui.cat/ma/article/4-economia/18-economia/662267-la-grafologia-al-servei-de-les-persones.html

-