Asunto:[ICG] CELEBREM LA DIADA DE SANT JORDI AMB UN NOU EXEMPLAR ESPECIAL DE LA REVISTA ICG
Fecha:Jueves, 23 de Abril, 2015  10:12:56 (+0200)
Autor:Mariluz Puente Balsells <mariluz.puente @...cat>

sant jordi2 (2).jpg
Per celebrar la Diada de Sant Jordi ens complau obserquiar-vos amb un nombre Especial de la Revista Electrònica ICG, així com Annexos (dividit en 3 parts degut al seu pes) d'un Volum recopilatori de temes d'Art.

ICG- Especial Sant Jordi.-  Abril 2015

http://www.grafoanalisis.com/ICG-15-SantJordi.pdf

ART:  Annexo A

http://www.grafoanalisis.com/Arte-A.pdf

ART: Annexo B

http://www.grafoanalisis.com/Arte-B.pdf

ART: Annexo C

http://www.grafoanalisis.com/Arte-C.pdf

CELEBRAMOS SANT JORDI CON UN NUEVO EJEMPLAR ESPECIAL DE LA REVISTA ICG

Para celebrar la Festividad de Sant Jordi que es asimismo el Día del Libro, nos complace obserquiarles con un número Especial de la Revista Electrónica ICG, así como Anexos (dividido en 3 partes debido a su peso) de un Volumen recopilatorio de temas de Arte.

ICG- Especial Sant Jordi.-  Abril 2015

http://www.grafoanalisis.com/ICG-15-SantJordi.pdf

ARTE: Anexo A

http://www.grafoanalisis.com/Arte-A.pdf