Asunto:[grafologiauniversitaria] VIDEO:25 aniversario de los Mossos d'Esquadra
Fecha:Martes, 7 de Octubre, 2008  17:54:05 (+0200)
Autor:Mª Luz Puente <marfrains @.......com>

"El Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació ha organitzat una exposició amb l'objectiu de donar a conèixer que enguany es commemoren 25 anys de la creació de la Policia de la Generalitat–Mossos d'Esquadra".  Generalitat de Catalunya:

El Departamento de Interior, Relaciones Institucionales y Participación ha organizado una exposición con el objetivo de dar a aconocer que este año se conmemoran 25 años de la creación de la Policía de la Generalitat-Mossos d'Esquadra.